pátek 31. prosince 2010

Výprava na Šumavu s rovery

Na úplném konci roku jsem s rovery vyrazil na Šumavu na sněžnicích.


Tady pochodujeme po kopci, Fif mě nese na batohu.


Takhle jsem spal v noci pod stříškou, kdy bylo až -26 stupňů. Byla mi teda zima, i když jsem lední medvěd. :-(


A ostatní už balí stany, ale já jsem mohl ještě podřimovat.


A tady jsou zmrzlí Fif a Bambus. Příště chci ale taky do stanu.


Před odjezdem jsme vyrazili na takovej velkej hrad, co je na fotce za námi.


Procházka se sněžnicemi v hlubokém sněhu byla super. :-D


Fif mě nese do kopce lesem, protože už se mi nechtělo šlapat.


Našli jsme magické místo rituálů. Zkusili mě obětovat, ale žádné božstvo si mě nevzalo. Asi to nefunguje.


Já s Vildou a hrad.


Společné foto s hradem a bez Vildy. :-D


Takhle jsem se vezl autobusem.


Žádné komentáře:

Okomentovat