neděle 5. prosince 2010

Stužkovák 8.G

Na začátku stužkováku jsem se seznámil s Hansem.


Vyfotil jsem se s hezkými děvčaty. :-)


Jedna fotečka s Hančou a jejím přítelem....


Zuzka mě vzala na panáka rumu a tak jsme si i zapózovali na fotku.


Když mě Pisča vyzvala k tanci, nemohl jsem odmítnout.


Láďa mě naučil hraní na imaginární elektrickou kytaru. 


Vlasta mě taky naučil pár nových tanečních prvků...


A už jedu na koňovi! :-D


Vyfotil jsem se se slavnou kapelou Brizzolit.

A ještě jedna, protože na první nebyli všichni.... :-)


Holky ze šatny se se mnou taky chtěly moc seznámit, tak jsem se s nima taky vyfotil. Na nos mi nalepili nějakou bílou věc...


Vlasta mě vzal před odchodem ještě jednou na koňa... :-D


Na stužkováku se mi moc líbilo a to taky proto, protože mám v 8.G spoustu kamarádů!

Žádné komentáře:

Okomentovat