neděle 3. října 2010

Tábor se 4.

Pár snímků z mého pobytu na Táboře 4. dívčho oddílu.
Začalo to bitvou o každodenní oběd.. Crusty se umí prát..
Ale přeci jen já mám Speciální výcvik na přepráni člověka bránícího puding
A takhle chutná vítězství
Ještě jednou, takhle chutná vítězství..:-D
Další z mnoha těžkých bitek, s Jamesem..
Při cestě na Wilsonku jsem se silně unavil..:-(
Fotečka s AnčeKuboHajnej
A s užovatelem Dominika Brosová
S Vichřicí..
Při luštění šifry s děvčaty..
A teď malá série Gruppen fotek..
A na molu..
A z jiného úhlu..
A slavnostní vyvěšení vlajky..
A i s vlajkou..
Romantická vyhlídka na Wilsonce....-)
A ještě jedna Gruppen na Wilsonce..
A znovu s Vichřicí..
Jelikož nám Pán Bůh nepřál počasí, tak jsem si musel zachránit stan před zátopou..
Ale to se mi nepovedlo, tak jsem zbytel tábora strávil na stromě..:-)
A tímto děkuji děvčatům že Mně poskytli ubytování po dobu tábora, dobře a chutně mne krmily a zažil jsem s nimi nezažité a prožil neprožité..děkuji mnohokrát a doufám že za rok se s nimi znovu budu moct vydat za dobrodružstvím..:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat