sobota 30. října 2010

Pálava a Šardice s Rypáky

A už jedeme na jižní Moravu kolem Dukovan

Bambus prohlížel posed u vinic, které jsme si prošli


Ochutnávka vína u Čerčila doma a potom Bang, aby byla zábava


Večer mě obtěžoval jeden plyšák, tak jsme ho dali spát jinam


A to už jsme v Augustiánských sklepech, podemnou jsou tisíce litrů vína, MŇAM


S Vildou jsme se fotili u takovýho lisu, ale jeho fungování jsme tolik nerozumněli


Čerčilův děda mi dává ochutnat vínečka


Já s Bambusem a červený burčák


Že mi to ale sluší s troškou burčáku


Zkusil jsem si Bambusovu čepici po cestě na Pálavu, takovou chci taky

To je naše společná fotka vinných šamanů, za námi už je Pálava

Krásný kraneček hroznů, a jak byly slaďoučké


Civíme na stádo muflinů na svazích Pálavy, bylo jich tam víc než deset


To jsou ti muflini (nebo se jim říká mufloni?)... takový divný zvířata jsem ještě neviděl


Když jsme si dali přestávku, po hlavě mi začala lézt kudlanka nábožná


Bylo tam vůbec spousta zvířátek a kytiček, akorát se tam nesmělo chodit mimo cesty (naštěstí to platí jenom pro lidi :-) )


Koukáme do tabule s mapou, před námi jsou vidět Nové Mlýny, ta velká vodní plocha


Společná fotka kousek od hradu Děvín, který je vidět za námi


Fotka s Čerčilem, Bambusem a Sršáněm (ten mě nemá rád a nadával mi!) na zřícenině hradu Děvín, tam byl ale výhled!


Tady jsme našli krásné bílé hrozny a hned jsme je s Vildou snědli


No jo, další ochutnávka hroznů :-)


Výhled na hrad Děvín (říkají mu i Dívčí hrad)


Fotka s Vildou, za náma je ceeeelá Pálava


Žádné komentáře:

Okomentovat