pondělí 28. června 2010

Zoo Brno

Začalo to na zastávce šaliny v Brně

Odtud jsem se přesunul do Zoo kde jsem vzorně prošel bránou

Skouknul co tam mají zajímavého a zamířil přímo ke kamarádům
Po cestě potkal tygry, nahoře vlevo..
Něco zajímavého si přečetl o Losech s bradkou..
Porozprávěl o posledních zprávách ve světě..
Až jsem konečně dorazil ke kamarádům..
Musel jsem se s nimi vyfotit..
Potom jsem se vzdělal v oblasti indiánské kultury


Míša mne naučila psát..
Svezl se na divoký koze
Vyfotil se u nich
Přešel divokou houpací lávku..
A pohoupal se na houpačce..
Vzdělal se o vejcích..
A jelikož mne to unavilo, tak jsem si odpočnul..
Po odpočinku jsem si pohrál na písečku..
A dopřál si hranolky s kepučem..
Vyfotil se s pávem a Míšou..
A nakonec jsem ještě stihl nakoupit nějaký hadříky po brně.
a ve špalíčku..
Všechny fotografie najdete na http://picasaweb.google.com/toufartomas
Tímto děkuji všem za super výlet..

Žádné komentáře:

Okomentovat