čtvrtek 24. června 2010

Můj život

Milí kamarádi,

dnes jsem se rozhodl vám sepsat něco o svém životě.

Narodil jsem se 18. června 1945 v Brně v jedné továrně. Sice se mi tamní okolí líbilo, ale poslali mě do prodejny, kde si mě brzy vzala rodina Fialů z Hartvíkovic. Ti mě v Hartvíkovicích s láskou vychovávali na rodinném statku. Měl jsem se na vesnici krásně a všichni z rodiny mě měli rádi, ale jinak se jednalo o nezajímavý život obyčejného plyšového medvěda.

Přesně o 65 let později přijela do Hartvíkovic parta mladých lidí a oslavovali tu. Se všemi jsem se skamarádil a rádi mě přijali do svého kolektivu. Od toho dne je můj život mnohem zajímavější. Jezdím s novými kamarády na výlety po okolí Třebíče i dál. Seznamuji se s dalšími lidmi a našel jsem si spoustu skvělých přátel.


Medvěd Hartvík, lední medvěd

Žádné komentáře:

Okomentovat