úterý 13. července 2010

Slavonice a Landštejn...

Jelikož jsem skočil do Teleportu..tak jsem se taky musel někde vynořit..a to ve Slavonicích..
Navštívily jsme tam pevnostní areál, kde jsem si střelil z kulometu..:-)
Nechtěli mne pustit, prý tak dobrého vojáka je ve světě škoda..
Ale tak jsem si na památku aspoň vyfotil své působiště..
Pak ještě zkontrolovat kvalitu protitankových jěžků..
Potkal své Bratry skauty z Brna..
odkaz na jejich super stránky..
http://www.dvojkari.skauting.cz
Pak jsem se koukl do kláštera ve vsi Klášter...:-)
Potom jsem potkal skauty z Moravských budějovic...
A jejich druhou půlku na hradě Landštejn..
Pohled na Landštejnskou vodní nádrž..
To jsem se mazlil s Alicí na obědě..
Jelikož držím dietu, dal jsem si zdravotní česnečku..
A zdravotní pivečko..:-D
A pak jsem se šel podívat na Dačickou věž..:-(

Žádné komentáře:

Okomentovat